I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, June 26, 2009

Hafiz AF7 VS HOT FM CREW

Weekend…. I was quite excited trying to figure out where to bring my family for outing….siap imagine kita orang bercanda di tepian pantai ..alih alih my anak informed me that they have to participate pergi camping…punyalah frust !!!

Tak tau nak buat apa last minute camni, mulalah kepala otak tercari apa nak buat. Then, teringat pula assignment yang uncle I bagi , that was 4 yrs back… cari salah silah keluarga..Mak I kata selain dr Melanau we all ada kaitan dgn Bajau, my dad asalnya dari Jawa Tengah.. 3 tahun lepas I paksa kakak I bawa I pergi Mukah cari sisa sisa keluarga yang ada..jumpalah juga alhamdulillah …nak jadi cerita , kumpul punya kumpul agak agak camnilah family we all kot….













Tak menjadi juga..

Tak kisah,,tarik nafas pjg2…cari idea…take a nice cup of coffee.


yezzzz…why not kita try new recipe
Siap imagine kuih aku menjadi mcm nie nak try buat kuih “coklat malas “ yg member aku bagi..tup tup tempat untuk aku kukus kuih ‘ hilang ‘…adoi…punyalah bersemangat nak tayang kuih tu kat member. Biaq pi lah….ada aku kesah benda-benda yang merosakkan program aku???

Well , penyelamat kepada keadaan…..Hafiz AF7 akan berentap dgn Hot FM Crew untuk futsal…yea..yea!!
Yes Hafiz, we will be there!!






and we’ll be wearing all BLUE

0 comments: